СПЕЦІАЛІЗОВАНА МАЙСТЕРНЯ
З РЕМОНТУ І ОБСЛУГОВУВАННЯ ГАЛЬМОВОЇ СИСТЕМИ АВТОМОБІЛІВ
В ОДЕСі
Гарантія 6 місяців на всі види робіт без обмеження пробігу
Комплексна діагностика гальмівної системи
Реставрація гальмівних супортів
Ремонт
електро-ручника
Ремонт гальмівних трубок магістралей
А скільки коштує мій ремонт?
Вартість від 800 грн/пара
Виконуємо проточку сучасним прогресивним методом без зняття гальмівних дисків.
При шліфуванні не порушується центрування та паралельність дискової пари.
За допомогою високоточного обладнання з поверхні дисків знімаємо шар мінімальної товщини, необхідної для відновлення геометрії деталей. В результаті отримуємо ідеально гладкі поверхні.
Заміна колодок від 400 грн
Замена дисков от 600 грн
Ми надамо Вам компетентну консультацію щодо вибору запчастин.
Можемо запропонувати Вам якісні запчастини з нашого складу.
Вартість від 200 грн
Диски можуть покоробитися через сильні перепади температур.
Якщо виникла вібрація при гальмуванні, можна припустити появу биття гальмівних дисків. Тому диски необхідно перевірити на биття спеціальним індикатором.
від 600 грн
Основні проблеми з працездатністю ручного гальма:
• Гальмо стоянки не блокує автомобіль.
• Не обертаються колеса під час зняття з ручника
• Важіль гальма стоянки заїдає
Якщо регулювання не вирішує проблему, то потрібно замінити несправні частини.
Заміна колодок від 450 грн
Головний гальмівний циліндр має поршень, який чинить тиск на систему гідравлічних гальмівних трубок, які ведуть до кожного колеса автомобіля. На кожному колесі дана гальмівна рідина під тиском впливає на гальма, натискаючи на поршень, який впливає на гальмівні колодки, які охоплюють і стискають барабан або диск, що обертається. Тертя уповільнює обертання коліс, і, у свою чергу, всього автомобіля.
від 800 грн
Вакуумний підсилювач гальм є найпоширенішим видом підсилювача, який застосовується в гальмівній системі сучасного автомобіля. Він створює додаткове зусилля на педалі гальма за рахунок розряджання.
Застосування підсилювача значно полегшує роботу гальмівної системи автомобіля, тим самим зменшує втому водія.
від 190 грн/м.п.
Спочатку ми видаляємо стару гальмівну магістраль, викручуємо штуцера із супортів або задніх циліндрів. Далі діаметром підбирається мідна трубка і починається процес прокладання нової магістралі на штатні місця кріплень. Так як трубка мідна вона легко гнеться і приймає потрібну форму. Потім в місцях з’єднання трубку прокатують спеціальним інструментом. Прикручується штуцер. Залишилося лише прокачати гальмівну систему (видалити повітря).
Докладніше про проточку дисків без монтажу, за 90 хвилин:
Вартість діагностики 0 грн., при ремонті у нас.
В інших випадках 99 грн.